.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بزرگترین نمایشگاه سنگ و گوهر مازندران

بزرگترین نمایشگاه تخصصی سنگ و گوهر مازندران صبح یکشنبه در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران آغاز بکار کرد.

به گزارش مهر، این نمایشگاه به عنوان بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی سنگ و گوهر قیمتی و نیمه قیمتی در ساری گشایش بوده که سنگ و گوهرهای طبیعی از مرحله اکتشاف تا مرحله تراش در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

پس از یک دوره برگزاری نمایشگاه‌ های سنگ و گوهر در شهرهای مختلف مازندران، این نمایشگاه به عنوان دومین بار در ساری برگزار می‌شود و بیش از 70 نوع از سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی به صورت خام و با ذکر مشخصات علمی و محل اکتشاف از مجموعه ‌های به نمایش درآمده است.

در این نمایشگاه سنگهای تراش خورده با ذکر خواص درمانی آنها، نمایش عکس و اسلاید و فیلم، بخش مطالعه و تحقیق، بخش گوهرشناسی و آشنایی با تجهیزات آن، بخش تراش زنده توسط هنرمندان این رشته و آموزش تراش انواع سنگها از جمله فیروزه در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

تاکنون این نمایشگاه‌ها در شهرهای ساری، قائمشهر، آمل، بابل، بابلسر، رامسر، تنکابن، نور، نوشهر، محمودآباد و چالوس برگزار شده و بیش از یک میلیون علاقمند به هنر سنگ از این نمایشگاه‌ها در مازندران بازدید کردند.

این نمایشگاه تا شش تیرماه سال جاری در ساری دایر است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.